Tuesday, May 23, 2006

Indiese afskeid

Ek vertrek oor 'n paar uur na Sri Lanka, plaas vir oulaas so 'n paar foto's van Indie. Dis 'n plek wat my baie diep geraak het, ek vertrek nie regtig met 'n gevoel van bevrediging nie, ek was net drie weke hier en dit was heeltemal te min. Ek sal moet terugkom, minstens 'n hele paar maande net in Indie en dit sal nog te min wees. Seker logies, die plek is so groot soos 'n klein kontinent, en hier is net so baie om te ontdek. Nie net om te sien nie, maar om te beleef.


Vanoggend in die vyfhonderdjaar-oue grafkelder van Sikandar Lodi in Delhi.


Hierdie brug is ook byna vyfhonderd jaar oud. Is in die Lodi-tuine naby Willem se huis, waar ek vanoggend rondgedwaal het.


'n Ouer foto, toe ek in Jaipur was.


Straattoneel in Jodhpur in Rajastan, een van my gunstelingplekke en waarheen ek beslis sal teruggaan. So tipies. En ek wens mens kon al die straatgeluide vasvang, dis meer oorweldigend as wat enige fliek of TV-program jou kan laat dink.


Dis 'n baie ironiese naam vir 'n winkel, want hierdie woorde is vir my soos skelwoorde, jy kan omtrent nerens loop nie of iemand skreeu dit vir jou.

No comments: