Friday, April 14, 2006

Pandafeite


Hulle trek vir jou 'n rokkie aan sodat die Panda nie jou broek bemors nie. Dis 'n rooipanda of klein Panda.


Life as a Panda. Bestaan uit vreet bamboes en slaap.


As jy naby genoeg staan, kan jy hoor hoe snork hulle. Dit klink soos Molly as sy slaap of gelukkig is.


Portretstudie van 'n Panda. Chengdu. China.

Ek het vandag vir my 'n troetelpanda gekoop wat ek op my plasie in Teslaarsdal gaan aanhou. Hier is 'n wildreservaat net buite Chengdu waar mens die Pandas kan sien (hulle word daar geteel - dis amper soos De Wildt met sy luiperds buite Brits, nie heeltemal wild nie, maar ook nie heeltemal 'n dieretuin nie). Geniet maar die foto's en beny my!
Twee interessante Pandafeite:
Een van die redes waarom daar so min Pandas in die wereld is (afgesien daarvan dat hulle afgemaai is deur jagters) is dat manlike Pandas vreeslik erg onderbedeeld is (hulle is imeers Chinees), en dit maak voortplanting ietwat moeilik en soms onmoontlik.
Die eerste Panda wat in aanhouding gebore is (op natuurlike wyse) is op 9 September 1963 gebore, agt jaar op die dag voor my.

No comments: