Sunday, April 16, 2006

Die dak van die wereld


Die Himalajas onderweg na Lhasa, vanuit my Air China-vliegtuig. Hulle lyk so naby, want hulle is so naby.


Die lughawe van Lhasa, wat eintlik 90km van die stad af is. Mens kan mooi uit die vliegtuig die verlate aanloopbaan tussen die berge sien.


'n Tibettaanse huis op die hoofpap na Lhasa. Let op die Chinese vlag! Die Chinese geheime polisie hier is glo meestal Tibettane. Bo teen die berg hang gebedsvlaggies, maar dis nie so duidelik op die foto nie.


En dan seker die bekendse simbool - voorheen die Dalai Lama se woning en die setel van die Tibettaanse regering, die Potala-paleis in Lhasa. Daar is meer as duisend vertrekke. Hiervan sal nog baie foto's volg!

Verskoon my corny opskrif, ek weet ek steel nou die mees bekende toeriste-frase vir Tibet, maar daar is nie 'n ander manier om dit te beskryf nie. Ek het vanoggend hier aangekom en is vol wonder oor alles wat ek sien. Die lug is blou, blou en helder, die omgewing is bar en droog, Lhasa is net so vol misterie as wat ek gedink het. Ek het vandag nie veel gedoen nie, ek is bang vir hoogtesiekte (party mense sal onthou van vorige geselse dat ek vreeslik siek was in La Paz en Cuzco in Peru van die hoogtesiekte, die hoogte daar is 3800m, hier is dit 3700m.) Sover verloop dit goed, die mediese literatuur beveel aan dat mens op die eerste dag net rus en stadig loop, dit is dus wat ek gedoen het, sodat my longe gewoond kan raak aan die dun lug. Baie mense is al dood weens hoogtesiekte as jy roekeloos raak. Dus wys ek net 'n paar aptytwekker-foto's, more volg meer.

1 comment:

Kaukus31 said...

Haai Andre, of is dit Driesie?

Lekker om te lees van al jou wedervaringe na DB. Die Ooste is voorwaar great! Ek studeer en werk in Taiwan. Geniet Tibet!

Groete

Werner