Friday, April 28, 2006

Die Armeense kerk


Terwyl ek my nou so beywer vir die besette volke het ek vandag na die Armeense kerk hier in Singapoer gaan kyk. Dis die oudste kerk hier, gebou in 1835. Die Armeense volkslagting het in 1915 gebeur, toe die Turke miljoene Armeniers vermoor het. Dis nie baie bekend nie en die Turke ontken dit steeds. In Jerusalem is daar plakkate van die volkslagting in die Armeense deel van die Ou Stad opgeplak. Dis waar ek die eerste keer daarvan bewus geraak het.


Buite in die tuin is beelde van Jesus wat sy kruis dra. Dis nogal treffend om te sien.


Die kerk hier het niks met die volkslagting te doen nie, dis sakemanne wat dit gebou het. Dis 'n ongelooflike oase van rustigheid, en het my onwillekeurig vreeslik aan die Heilige Stad Jerusalem laat dink.

No comments: