Sunday, February 19, 2006

Timewarp

Ek weet almal wil nog altyd geweet het hoe lyk dit in Apia, wel hier is nou 'n paar foto's van die plek. Ek is in Samoa, 'n Polinesiese eiland sowat 3000 km noord van Nieu-Seeland en net 5000 km suidwes van Hawaii. Maar, snaaks genoeg, is ek minder as 'n paar honderd kilometer van Amerika, want Samoa is twee lande, en die een deel is Amerikaans, met George Bush as president en die dollar as geldeenheid en dit word bestuur as 'n oorsese gebied van Amerika. Samoa waar ek is, interessant genoeg, was eens 'n Duitse kolonie, hier in die middel van die Stille Oseaan so ver van alles. Maar hier volg die weirdste van alles: Samoa is net-net aan die anderkant van die internasionale datumlyn. Ek het Saterdagaand tienuur die aand van Auckland hierheen gevlieg, toe ek hier land, vier uur later, was dit twee uur die oggend (Sondagoggend) in Auckland, en ook twee uur die oggend in Samoa, maar Saterdagoggend. Ek het dus twee Saterdae gehad hierdie week, sonder dat ek dae lank gevlieg het daarvoor. Dit voel vir my asof dit vandag Sondag is, want in my kop is dit Sondag in Nieu-Seeland en ek het gister klaar 'n hele Saterdag beleef. Maar vanoggend toe begin Saterdag weer van voor af . . . Nou wonder ek of ek ouer of jonger is?


Sopnatgesweet in die hawe in Apia. Die foto is vandag (of is dit gister, of dalk more?) geneem.


Een van die kleurvolle busse in Samoa. Die busse het geens vensters nie - natuurlike lugreeling.


Die kern van Apia, Samoa se grootste dorp. Dit is die kloktoring.

No comments: