Wednesday, February 15, 2006

Kompetisie! Wen groot pryse!

Ek is jammer ek het nog nie my foto's en storie van die dolfynswem gelaai nie (ek sweef nog in 'n ander wereld rond na die ondervinding . . . ) Nee, hier op Kaikoura is net een internetkafee en dis nou weer een van daai simpel plekke waar jy nie jou foto's kan aflaai nie. So dit sal nog moet wag tot Christchurch.
MAAR: Intussen kondig ek nou 'n kompetisie hier af. Die prys is 'n vakansie saam met my iewers in Afrika! Hoe lekker. En die vraag is: Ek vertrek Saterdag na twee lande wat nie alte bekend in SA is nie, selfs ek, geografiese wereldkampioen, weet nie veel van minstens een van die lande nie. Dus, om te kwalifiseer vir die prys moet julle raai waarheen ek gaan.
Hier is drie wenke: Die een land het baie te doen met 'n bekende skywer, die ander land nie. Die een land is verdeeld, die ander een nie. Die een land het te doen met tyd, die ander een nie. (Hulle is relatief naby aan mekaar). Maar om die prys te wen moet die antwoord nie net die lande se name wees nie, ook die antwoorde op die wenke!
En die antwoord sal Sondag, of is dit nou Saterdag, aangekondig word.

No comments: