Thursday, February 16, 2006

In die hemel


Vroegoggend op die Stille Oseaan, naby Kaikoura.


Eerste lig van die 14de Februarie vir die hele ganse wereld, die begin van die dag.


En dit is hoe hulle lyk, ons het dit gesien en veel meer. Hierdie is nie my foto nie. Dit is dusky doplhins, weet nie wat die Afrikaans is nie. Daar is van hulle in SA ook.


Ek onder die water. Dis 'n copy van 'n gewone foto met my onderwaterkamera geneem.


En so naby kom hulle aan jou. Dis ook 'n copy van 'n foto van die onderwaterkamera. Die ander foto's wys ongelukkig net see, want ek het nie deur die viewfinder gekyk nie, ek het sommer net geneem. Dis bietjie moeilik met die duikbril, die snorkel, die swaar wetsuit en die vinnige bewegings.

Eergister was die groot dag - swem saam met die dolfyne. Hulle vat nie meer as 15 mense op 'n slag nie uit op 'n boot, jy kry 'n wetsuit, duikbril, snorkel en dan vaar jy ver uit in die see op soek na die dolfyne. Mens moet baie lank voor die tyd plek bespreek, want net 'n klein groepie mag elke dag swem. Ons het die oggend 5:30 vertrek, die son sien opkom oor die Stille Oseaan, die eerste lig van daardie dag in die hele ganse wereld aanskou (NS is mos net duskant die internasionale datumlyn en sien altyd eerste lig, behalwe vir een of twee klein eilande), en toe kom ons af op sowat 200 dolfyne, wat ons letterlik verwelkom het deur om en om die boot te swem en die hele tyd te spring. Ek kon nie baie goeie foto's neem nie, het 'n onderwaterkamera (weggooibaar) gekoop, maar ongelukkig was daar net blou see op die meeste van die foto's, want hulle swem vreeslik vinnig. Maar dit was ongelooflik, hulle kyk jou reguit in die oe" en swem om en om en jy probeer byhou, want as jy nie byhou nie, raak hulle verveeld en swem weg. Maar ek is mos 'n sterk swemmer, so ek het heerlik geswem, om en om en afgeduik en hulle volg jou, elke keer kom een of twee wat van jou hou, en dan speel hulle met jou totdat jy uitasem is. Hulle is so naby jy kan aan hulle vat, en dit voel soms of hulle in jou gaan vasswem. En soms as jy weer kyk, dan is hulle langs jou, en onder jou, en oral. Ons was so 40 minute in die water en dit was regtig groots. Hulle is regtig spelerig, nie bang nie, en baie nuuskierig om te kyk wat jy doen.

1 comment:

Anonymous said...

Ek is so jaloers! In Engeland het ek net eekhorings, skape, duiwe en springer spaniels (my volgende hond) gesien.