Sunday, February 19, 2006

Alle goeie (en slegte) dinge kom tot 'n einde


Die laaste dag in Auckland. Dit was Saterdag en daar was 'n klomp betogings, onder meer deur hierdie flinke jong mense teen hul lae lone by Starbucks. Daar was ook betogings teen die kommuniste in China.


Dit is Lyttelton net buite Christchurch. Wonderlike hawedorpie, het my baie aan Kalkbaai laat dink.


Sommer net 'n mooi ligtoring in Akaroa.


Ek en Marc bokant Akaroa, waar mens wonderlike uitsigte oor die omgewing het.

Ek het gister Nieu-Seeland verlaat na vyf weke daar - dit was goed en lekker maar dis nou klaar. En ek is bly dis nou klaar, ek bedoel dit regtig nie lelik nie, maar dit was nie vir my 'n plek met 'n goeie vibe nie. Soos ek al male sonder tal gese het, die land is pragtig, en ek het wonderlike dinge gedoen - die gletser, die dolfyne, Christchurch is 'n wonderlike stad, so-ook Dunedin, ek het goeie mense ontmoet, maar dis nie my soort plek nie. (Daar was Saterdagaand 'n program op TV van Australie, Rove Live, dis Australies en speel Dinsdae in Australie. Aan die begin het 'n spul pomp-pom girls in rooi gesing oor hoe vervelig 'n Dinsdagaand in Australie is (dus moet jy maar die program kyk), want Maandag herstel jy van die naweek, Woensdag begin jy voorberei vir die naweek, Donderdag begin die naweek ens, maar Dinsdag gebeur niks, en toe sing hulle: And if you are watching in New Zealand, well every day of the week is boring for you.) Waar ek nou is, is meer my soort plek. Hierbo is nog so vir oulaas 'n paar foto's van NS, ek en Marc, die ou by wie ek in Christchurch gebly het, het een dag na 'n plek met die naam Akaroa gery, iewers in die 1800's het 'n spul Franse setlaars daar aangekom om NS Frans te maak, maar die Engelse het hulle voorgespring. Party van die Franse het daar agtergebly, nou is die plek 'n gewilde vakansie-oord vol Franse vlae en Franse kos en nouveau riches. My laaste dag in Auckland was net 'n rustige rondloopdag en ek het die aand laat gevlieg.

2 comments:

Do Kwang said...

Hey, wie is hierdie mark?
Hoekom het jy nie 'n paar van daai betogers geskiet en hulle pelse vir ons teruggebring nie?

rondloper said...

Marc is 'n vriend in NS.