Sunday, February 12, 2006

Down by the river

Dunedin word genoem die mees Skotse stad van Nieu-Seeland, en Christchurch, waar ek nou is, die mees Engelse stad. Die Avon-rivier vloei deur die stad, met mans wat mense op platboomskuite met pale rondstoot deur die water, hier is baie eikebome en mooi, ou geboue, en die ou kampus van die Canterbury-universiteit lyk asof dit netso uit Cambridge of Oxford hierheen verplaas is. Saans is die strate 'n mallemeule van mense, byna almal papdronk en erg jonk (die Kiwi's is wraggies lief vir hul drank). Vandag (Sondag) was daar 'n blaasorkes in die park, vlooimark, en mense wat op die rivieroewers sit of le^ en die vreeslike 'gentle' atmosfeer van die warm Sondagmiddag geniet.


Ek en Marc geniet 'n drankie op die 'Strip', Christchurch se restaurantstrook langs die Avon-rivier.


Dit was gister (soos almal seker weet) die openingsdag van die Super 14-reeks en die Crusaders, die reuse van die reeks, kom hier van Christchurch af. Hulle het gister teen die Highlanders, van Dunedin, gespeel. Hier in Christchurch. Ek het nie die wedstryd gesien nie, maar ek kon dit hoor, en na die tyd kon ek die ondersteuners sien. Hier is van hulle.


Die Millennium-monument op Cathedral Square.


In 'n koffiekroeg wat net vegetariese kos bedien. In High Street.

No comments: