Wednesday, February 15, 2006

Boekklub


Hoe lank is ek nou al in Nieu-Seeland en nog nie eens die tydstelling op my blog reggemaak nie. Wel, minstens vir die laaste paar dae wys my posts nou die tyd hier en nie meer die tyd in SA nie.
Ek het pas The Shipping News (Annie Proulx) klaar gelees. Wonderlike boek! Ek het nooit die film gesien nie, maar boeke is altyd beter. Dit gaan oor hierdie ou wat net absoluut geen sukses in die lewe het nie en eindelik, nadat sy vrou (wat hom die hele tyd verneuk met ander mans) in 'n motorongeluk dood is, vlug hy Newfoundland toe. Die beskrywings van die lewe daar is so goed, ek is sommer lus om soontoe te gaan. Maar dis baie kouer as Sutherland. Daar is ysberge wat in die hawe ronddryf. En dan, in Newfoundland, begin allerhande dinge gebeur met ons hoofkarakter, dis asof dinge in plek val, amper sonder dat hy dit besef, in hierdie plek vol eienaardige mense en eienaardige gebeure.

No comments: