Tuesday, February 28, 2006

Samoa is klein

Ek het gister weer hier in Apia aangekom, ek moes al in Fiji gewees het, maar ek het besluit ek gaan Fiji heeltemal los, ek geniet Samoa te veel, ek bly nou bietjie langer hier. Ek sou in elkgeval net 'n paar dae in Fiji gewees het, ek bly eerder langer hier. Ek moet op 2 Maart weer in Auckland wees vir my vlug na Bangkok. Andersins het ek waarskynlik maande lank hier in Samoa gebly. Maar daar is plekke om te sien en dinge om te doen! Hier is nog 'n paar beelde van Apia.


Dit is Neil van Engeland en Ake van Virgin Cove (meer daaroor in die post Paradise Found net na die volgende post oor Capote). Neil bly nog by Virgin Cove maar hulle het vandag in Apia kom inkopies doen toe loop ons mekaar raak, die plek is regtig klein, en geniet 'n lekker middagete by McDonalds van alle plekke.


Dis al wat oorgebly het van die Duitse teenwoordigheid in Samoa. Dit was in die 1900's 'n Duitse kolonie en hierdie is die plek waar die Duitsers hul vlag gehys en Samoa geannekseer het.


Aggie Grey's - 'n hotel aan die seefront wat in die Tweede Wereldoorlog 'n 'house of ill repute' was. Aggie Grey was een van die werknemers van genoemde huis. Nou is dit 'n luukse hotel.

No comments: