Monday, January 30, 2006

Toeris-toeris

Hier is nog 'n paar foto's van my sightseeing die naweek in Wellington. Partymaal raak ek so meegesleur met sommer net kyk hoe die mense leef en werk en speel dat ek vergeet om ook te gaan kyk na die sights! Dit was 'n buitengewone warm naweek in Wellington (hulle praat van 'n hittegolf - net so onder 30 grade Celsius) en Saterdag het ek 'n lang ent langs die see af gaan stap, verby luukse woonbuurte en groot huise. Dit was heerlik warm en die strande het gewemel van mense. Ek het ook die eerste keer sedert ek hier aangekom het, Afrikaans gehoor, iets wat vir my vreemd is, want hier bly tog derduisende Suid-Afrikaners, ek wonder waar kruip hulle weg.


Wellington se kabelkar (al lyk dit soos 'n trein werk dit met 'n kabel, en die kabelkar staan heel skeef op die spoor). Dit ry 'n roete van net minder as 1 km teen die berg op. Dis nie 'n toeriste-ding nie, dis deel van die stad se openbare vervoer sodat jy nie die vreeslike styl heuwel hoef uit te klim nie, maar binne enkele minute tot by jou huis of universiteit kan ry. Die kabelkar is 100 jaar gelede in gebruik geneem.


Sommer net langs die waterfront. Kuns?.


Die strande vol mense. Hier is 'n paar strande in die stad, net enkele minute van die middestad af. Die water is skoon en die mense is mooi.


En dis moontlik waar die mooi mense bly, in mooi huise met mooi uitsigte.

No comments: