Friday, January 20, 2006

Eilandbeelde


Die toonbeeld van landelikheid. Dit is 'n tipiese toneel in Nieu-Seeland, kyk mooi, op die agtergrond is koeie. Ek het nog min skape gesien. Hierdie is op Great Barrier-eiland - die stil plek.


'n Uitsig van langs die pad oor een van die vele skouspelagtige baaie op die eiland. Om elke hoek word jy begroet met so 'n uitsig. Ek het 'n paar staproetes geloop en dis nogal bergagtig, goeie klim en goeie oefening, geen geselskap, nie eens ander stappers nie.


Die Mazda 121 wat ek gehuur het om op die eiland rond te ry. Daar is 'n busdiens met die leuse: We get you there, eventually, en dis heeltemal waar. Ek was na dag een nie meer lus om die hele dag vir 'n bus te wag nie, en het toe maar die kar gehuur. Was eintlik nogal lekker en darem nie te duur nie (anders as elke ander ding in NS wat baie geld kos). Ek kon die eiland toe deeglik verken.

No comments: