Saturday, January 28, 2006

Lower Hutt


Ek het gisteraand by Edward Gemmel (op die foto saam met my in sy tuin), wat ek in Auckland ontmoet het, se huis in Lower Hutt (Wellington), 'n 'non-remarkable commuter suburb' om my reisgids te quote, gaan kuier. Dis nie so non-remarkable nie, dis 'n welige, groen woonbuurt langs die Huttrivier waar heelparty tonele van Lord of the Rings verfilm is. (Dis groot besigheid die hele Lord of the Rings-ding hier. Letterlik elke dorp en stad het toere na 'locations'. Hier in Wellington kan 'n mens vir 'net' R800 'n halfdagtoer onderneem na die plekke in en om die stad wat verband hou met die film. Soos jy kan dieselfde roete gaan loop wat die sterre geloop het vir die wereld-premiere van die fliek. Maar jy kan sommer net die roete gaan loop sonder om te betaal ook). Anyway, Lower Hutt was 'n interessante inlywing in die voorstedelike lewe in NS. Later, na die aandete, het ek en Edward na die 'local' gegaan, waar sy 'mates' vir hom gewag het. En soos nou maar gebeur in working class-buurte lyk dit my, breek daar toe so rukkie later byna-byna 'n kroeggeveg uit. Dis waar ek toe nou my gasheer bedank vir sy vriendelikheid en die bus terugvat na die middestad, waar ek tuisgaan.

No comments: