Sunday, July 16, 2006

Teslaarsdal ontdek


Ek en my blog en my plasie in Afrika was gister 'n eregas op RSG se reisprogram! Ongelukkig het ek die program gemis, dit was bietjie vroeg (my ma het my sewe-uur die oggend gebel om te vertel dat ek moet luister) maar toe het ek nog vas geslaap. Jy kan my nie so vroeg op 'n Saterdagoggend bel nie, veral nie as ek die vorige aand saam met my vriend positiewedenke in Die Akker gekuier het nie. Maar blykbaar was dit 'n reisprogram en die aanbieder was vreeslik opgewonde oor die wonderlike nuwe plekkie wat hy ontdek het: Teslaarsdal. Dis so 30km buite Caledon op die Hemel en Aarde-pad uit vir diegene wat nie weet nie. En die aanbieder vertel hoe hy op die internet gesoek het vir inligting oor Teslaarsdal, daar is min beskikbaar, en wat hy gekry het was my blog en my vorige post oor die plek. Hy het my geidentifiseer as die 'outjie' wat so die hele we^reld vol toer en wat 'n plasie in Teslaarsdal besit. Hy het hom sterk uitgelaat teen my planne om die grond te onderverdeel, maar wat hy natuurlik nie besef nie is dat die meeste stukke grond daar te klein is om ekonomies op te boer, dus as mens die omgewing bietjie wil laat ontwikkel, is die beste uitweg om van die grond te onderverdeel vir residensiele doeleindes, dan kan mense byvoorbeeld naweekhuisies daar opsit, wat sal lei tot 'n kleinerige toerismebedryf. Maar ek dink die plek is nou ontdek. Eiendom is steeds goedkoperig daar, spring dus gou as jy belangstel (dis baie naby aan Hermanus en ook Greyton na die ander kant toe, plekke waar eiendom reeds onbekostigbaar duur is).

No comments: