Saturday, July 29, 2006

'n Huis vol musiek


Ek is nou nie 'n man wat spog oor dinge nie, maar ek het vandag vir my 'n Ipod-HiFi gekoop en ek dink dis min of meer die beste ding wat ek nog ooit gekoop het. Dit kos 'n paar rand, maar daar was 'n special by Incredible Connection sodat dit eintlik net omtrent R200 meer kos as wat dit by die Apple-winkels in Amerika kos, dus was dit die enigste verskoning wat ek nodig gehad het, want vandat ek begin lees het oor die ding wou ek hom he^. Dis ONGELOOFLIK!!!! Jammer dat ek skreeu. Dis 'n kleinerige speaker, dis eintlik al, baie swaar en gepak met tegnologie. Ek het hom nog nie eens op sy hardste gespeel nie, ek is bang die bure hier in Welgevonden kla. Wat hy ook doen, ek weet nie hoe Apple dit reggekry het nie, die musiek is letterlik die hele huis vol. Dit klink asof daar in elke kamer 'n speaker is (toegegee die huis is kleinerig). En dit klink nie soos 'n stereo in 'n ander kamer wat te hard is nie, dit klink asof die stereo in die kamer is waar jy is. Die ding staan bo, maar as ek afloop ondertoe, is die klank net so helder, skerp en in stereo. En byvoorbeeld in die woonkamer waar ek nou sit, die klank is oral om my, uit daai kleinerige dingetjie. Dit omring jou, soos 'n stel baie goeie oorfone. Ek is nou vir ewig 'n Apple-fan (ek doen mos nou al lank reklame vir hulle!). As enigiemand die kans kry om iewers die Ipod-Hifi te toets, doen dit, jy sal nie glo wat jy hoor nie. Ek is regtig tevrede. Ons praat nie hier van gewone ou rekenaarspeakertjies nie, dis so goed soos 'n topklas en baie duur stereo-stelsel, en soveel eenvoudiger en kompakter.

No comments: