Tuesday, January 02, 2007

Voorspoed vir 2007!

Mag almal 'n fantastiese 2007 geniet! Ek het myne by 'n pragtige huis buite Rawsonville tussen die wingerde begin, waar ons aan 'n 'Murder Mystery'-aand deelgeneem het. Ek was nie die moordenaar nie. Hierbo is ek saam met Hugo, die 'fotograaf' vir die aand, en ek in ons outfits - my naam was Willie Glitter die juwelier.

Kort voor middernag het ek en Hugo hierdie maan tussen die boomtakke raakgesien. Mens ry so deur Rawsonville en dan draai jy weg van Worcester se kant om uit te kom by die huis waar ons was. Dis baie interessant, daar is meestal wingerde, maar dan is daar een kol met so 'n paar huise tussen die wingerde, amper soos 'n dorpie, maar nie eintlik nie. Ek weet nie eens of die plek 'n naam het nie. Natuurlik word jy heeltemal omring deur die pragtige berge van Worcester oral om jou. Lekker plek om te bly . . .


En oppad terug na die Kaap, naby Worcester. Ek vertrek nou (Dinsdag) na Namibie, waar ek twee weke saam met my familie gaan toer, onder meer na Sossusvlei, Luderitz en die Visrivier-canyon. Waar ek in die woestyn ontvangs het, sal ek probeer post.

No comments: