Tuesday, December 27, 2005

Kersfees in Jeffreys en Mosselbaai



Nog 'n Kersfees agter die rug, maar hier is twee beelde van my vieringe vanjaar - my broer wat (of dit nou sous of nie) vir ons op Oukersdag 'n vleisie (en vir my 'n lekker stukkie fake hoender) braai. Dit was nat en reenerig op Jeffreys, maar Kersdag was beter en warmer. Die tradisionale ete en familie. Vir Boxing Day het ek gou (op pad terug na die Kaap) by my vriend Gunther op Mosselbaai gaan inloer. Dis natuurlik net soos Jeffreys algehele chaos (Kersfees is almal mos op die pad), en ons het saam met al die skoolkinders (letterlik, hoe hulle in kuierplekke toegelaat word, weet ek nie) geheel en al gekletter geraak. Dis 'n ou Sutherland-gewoonte van my en Gunther wat genadiglik nou net so twee keer per jaar herdenk word. Eers langs die see by Groot-Brak, toe in die karavaanpark in Groot-Brak, en toe saam met die reeds genoemde kinders in De Dekke, glo DIE plek. Baie, baie meer mans as vroue (so 80/20), die meeste mense is vermoedelik teleurgestel huis toe. Op die foto skink Gunther vir ons nog een.

No comments: