Tuesday, November 21, 2006

Dis my land (finaal)


Die laaste paar foto's van my blitsreis deur die land. Vissers by Vishoek (waar anders?)


Een pikkewyn in die suidpool, aan die Kaapse Waterfront. (Die nuwe yskroeg daar is 'n interessante gedagte, maar vir die prys kan jy eintlik maar vir 'n rukkie in enige drankwinkel se koelkas gaan staan, dit voel en ruik dieselfde.)


En een pikkewyn by Boulders in Simonstad.


Sononder in Afrika. Die foto se naam is 'Touch the Sky'.


Alml wou graag die besonderse sonsondergang by Clifton vasvang.


Koebaai Jeff. My vriend is terug na Kuala Lumpur, maar ek is oortuig daarvan hy gaan met nuwe kennis oor SA terug en sal beslis weer hier 'n draai kom maak. En ek sal natuurlik gou weer soontoe gaan, sy land is vir my so spesiaal soos my land vir hom is.

No comments: