Saturday, December 23, 2006

In memoriam

18 Augustus 2000 tot 21 Desember 2006. Ek het vandeesweek afskeid geneem van my goeie vriend die afgelope ses jaar, wat my nooit teleurgestel het nie, soms 'n bietjie nukkerig was, maar oor die algemeen baie lojaal en betroubaar. Ek het hom selfs vir ses maande uitgeleen aan iemand anders, maar toe was hy baie nukkerig, wat vir my 'n goeie teken van sy lojaliteit teenoor my was. Hy was al saam met my die hele land vol, veral een baie lang reis: ons het van die Kaap kuslangs, oor Grahamstad, Umtata en Port St Johns na Durban gery, toe oor die Drakensberge na Johannesburg, daarna Kuruman en Upington, toe oor die Namibiese grens by Onseepkans, al die pad tot in Luderitz (met grondpaaie meestal, deur 'n rivier wat besig is om af te kom waar 'n groep Duitse toeriste langs hul gehuurde 4x4 vir ons gestaan en hande klap het), van Luderitz by die Visrivier-canyon verby, met die N7 af terug na die Kaap se kant, oor Calvinia en Nieuwoudtville tot in Sutherland en toe terug Kaap toe. Maar helaas, hy is vandeesweek in Vredehoek in die Kaap gesteel. Mag die skelm baie sleg slaap. Ek praat natuurlik van die kar en nie die man op die foto nie.

1 comment:

Do Kwang said...

Ek het self 'n paar goeie tye in daai motorkar gehad. Sjit, dis baie hartseer.